2016. február 28., vasárnap

Kötődni valakihez - 4. rész

Sziasztok!
Itt is a következő rész :)
Ne haragudjatok a csúszás miatt, közbe jöttek dolgok.
Esetleg kaphatnék pár kommentet? :)
Millió puszi, Kim :*


- Elijah?
- Nem tudom mivel vetted rá a testvéremet,hogy ne öljön meg téged itt helyben. De engem nem tudsz rávenni semmivel. - szorított rá újra a nyakamra.
- Mi folyik itt? - jött be a házba Marcel, majd amint meglátta,hogy Elijah a falnak szegez odasuhant és letépte rólam őt.


Amint Elijah elengedte a nyakam térdre borultam. Klaus ezt látva ölbe kapott és a kanapéra fektetett.
- Nem fogom hagyni,hogy megöljön bárkit is a családomból. - állt fel Elijah majd leporolta magát.
- Ki ölne meg akárkit is? Amelia? Ugyan már, hisz a légynek sem ártana... főleg most. - mutatott rám Marcel.
- Tényleg így van testvér. Hinned kell neki. - állt fel mellőlem Klaus.
- Egy okot mondjatok,hogy miért ne öljem meg. - nézett ránk Elijah.
- Mi lett veled Elijah? Te, aki nemes embernek tartod magad. Most képes lennél megölni egy ártatlan lányt? - kérdezte Marcel.
- Ha ártatlan lenne nem próbált volna meg leszúrni és nem hordaná magán azt a vadász pentagramot. - mutatott a kezemre.
- Nem tehet róla,hogy vadász családba született. - emelte meg a hangját Marcel. - És ha tudni akarod egyetlen egy vámpírt sem ölt még meg.
- A barátja vagy Marcel még jó, hogy véded. De én akkor sem hiszek neki. Szóval találjatok ki valami nyomós okot arra,hogy ne próbáljam meg megölni.
- Babát várok. - mondtam ki a tényeket majd felállva az ablak elé léptem és úgy fordultam Elijah felé. Akin meglepődve láttam,hogy elcsodálkozott azon amit mondtam.


- Na ez elég nyomós ok neked testvérem? - kérdezte Klaus széttárt karokkal. 
Elijah nem válaszolt testvére kérdésére, hanem elsuhant otthagyva minket. Kifújtam a bent tartott levegőmet majd vissza ültem a kanapéra. 
- Marcel! Biztosítalak róla,hogy a testvérem nem fogja bántani Ameliat. - fogta meg Klaus Marcel vállát majd testvére után ment.
- Sajnálom. - ült le mellém Marcel.
- Ugyan mit? - néztem rá.
- Hogy veszélynek voltál ma kitéve. - temette keze közé arcát.
- Hé. - fogtam meg a kezét. - Ígérem ha következőre ilyen lesz használni fogom az erőmet, rendben? - kérdeztem.
- Nem lesz több ilyen ezt én ígérem neked! Ha kell éjjel nappal itt leszek mellettetek. - nézett rám.
- Ezt nem kérhetem tőled. - mosolyogtam rá. - Te vagy ennek a városnak a királya, és sokkal fontosabb dolgaid is vannak mint rám és a kicsire vigyázni. - simítottam végig a hasamon.
- Nincs nálatok fontosabb! - tette kezét a hasamon nyugvó kezemre. - Ti vagytok a családom! És a családomat bármi áron, de megvédem! - állt fel. Könnybe lábadt szemekkel álltam fel és karoltam át. 
- Ezek a hülye hormonok kicsesznek velem. - néztem rá nevetve, majd letöröltem az épp akkor kibuggyanó könnycseppet. 
- Van kedved ma sétálni a városban? - kérdezte.
- Persze, most úgyis megkívántam a csokis shaket. Vehetnénk útközbe. 
- Amit csak kíván a hölgy. - mentünk ki az ajtón majd elindultunk várost nézni. Útközben találkoztunk Klaus pár emberével akik boldogan csatlakoztak hozzánk. Betértünk sok üzletbe, köztük pár baba boltba, majd a nap végén beültünk a házunkhoz közeli bárba. 
- Egy whiskeyt és egy baba kímélő italt kérnék. - könyökölt a pultra Marcel.
- Baba kímélő ital? - nevettem el magam.
- Most miért? Jól hangzik nem? - nevetett velem Marcel.
- Lehetne,hogy én most hazamegyek? Elfáradtam ma. - ásítottam.
- Persze. Diego! - szólt az egyik emberének. - Kérlek kísérd haza Liát, és ha lehet vigyázz rá még haza nem érek. 
- Rendben főnök. - mondta majd elindultunk. Útközben beszélgettünk, majd mikor oda értünk a kapuhoz mondtam Diegonak,hogy innen már minden rendben lesz. Vissza mehet a bárba.
- De Marcel azt mondta,hogy vigyázzak rád míg nem ér haza.
- Nem kell folyton Marcelre hallgatni. Ez az én döntésem. - mosolyogtam rá.
- Rendben, akkor...vissza megyek. Jó éjszakát, Lia. - intett majd visszafelé vette az irányt. Mosolyogva mentem be a kapun, de a mosolyom nem tartott sokáig mert egy nemvárt személy lépett elém.



4 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon jó fejezet volt ez is. Tetszik ahogy írsz. Mikor lesz folytatás?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Nagyon köszönöm a kommentedet :) Örülök,hogy tetszik az írásom. Hamarosan érkezik a következő rész is! :)
      Puszi, Kim :*

      Törlés
  2. Szia tok jó lett gratulálok remélem elijah nem bántja
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Először is neked is köszönöm a kommentet :) Jól esik ha értékelik a munkámat :) Következő részben majd kiderül :P Kövesd figyelemmel a blogom :)
      Puszi, Kim :*

      Törlés